10 April 2013

Alhamdulillah


Assalamualaikum wbt.
Lama kan aku hilang. Orang tua2 kata diam2 berisi. Rupanya demam yg hinggap kat aku ngan laki aku tu ada makna. Demam yang berpanjangan. Alhamdulillah, semalam genap 3 bulan kandungan aku. Dan semalam jugak aku dah selamat buat buku merah kat Klinik Desa Paya Jaras. *dgn buku merah ni bole x nk lari ke luar negara??ekekekeke *
Baru berkesempatan nak update kat sini. Lagipon kata org tua, seawal kehamilan tak elok heboh2. So bila dah lepas 1st trimester ni baru aku berani nak bagitau berita gembira ni.
Akhirnya penantian kami selama 5 tahun lebih membuahkan hasil. Terima kasih Ya Allah. Doakan keselamatan aku dan baby yea.
Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

  1. Congrats uols, doakan weols juga tawwww, ponek mencoba dah ni haaa.. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. mekasih DLL. cuba jangan tak cuba. Marila kita sama-2 mengembangkan keluarga dan badan ekekekek. Semoga berjaya yea ;p

      Delete
  2. tahnaih dear.. tumpang happy utk kamu.. jaga diri n kandungan baik2 yer.. semoga Allah permudahkan segala urusan.. amin..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...