24 May 2012

Perkembangan hasil tanaman

Assalamualaikum wbt.

Sape nak tengok perkembangan pokok cili Ostolia yang hubby tanam aritu???
Entry kat SINI
*
*
*
*

 Ni la pokok nya. Cantek kan?? Kaler purple..Cili dari ostolia konon nya.
*
*
*
*
*
*
*
nak tengok wajah terbaru pokok cili tu??
sila angkat tangan laju-laju pleaseeeee ;p
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
he he he he
*
*
*
*
*
sebelum tengok gambo, tarik napas panjang2
ok??
readyyy????
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tengok dan saksi kan la sendiri
*
*
*
*
*
*

purple ostolia dan bertukar jadi merah malaysia ngahahahaha
sakit perut aku gelakkan dia --->hubby
*
*
lenkali jangan eksyen ngan aku biler nak tanam pokok
seb baek pokok2 laen hidup, tapi tak ler sesubur tuan nya ngahahah
*
*
*
aku suh hubby petik cili tu wat snack makan depan tibi ;p (kejamsss)
*
*
*
dia tak banyak cakap pun
mungkin tengah muhasabah diri nak tanam pokok cili seterusnya
*
*
maybe cili Nigeria plak kot
*
ngahahahahhaahahaha

5 comments:

  1. assalamualaikum

    Mula2 akak pun teruja tgk pokok tu.. mmg akak tak pernah tgk pokok lada warna purple..

    tapi sayangnya.. mati lah pulak! ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. w'salam kak ita,

      terima kasih sebab sudi singgah sini. hehehe saya banyak cube resepi dari blog kak ita.

      Delete
  2. tak selalu siram kot...dah kena beli pokok lain...

    ReplyDelete
  3. salam liemaopurut a.k.a ana..acik pernah tanam cili purple ni.pedasnya sama macam cili padi biasa..cuma ada beza sikit..macam ada manis2 pedas..yang dah merah tu ana boleh semai smula..boleh tanam lagi tu

    ReplyDelete
  4. kejam punya bini.....:) tumpang senyum jer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...