15 October 2012

Kegilaan ku

Assalamualaikum wbt.

Weekend lepas, sebab tak tau nak buat apa. Aku memunggah segala jenis buku novel yang ada dalam almari yang dah sendatt tu. Konon nya nak susun semula.

 Sendatt kan??

 Ni buku yang kat atas almari. Semua ni belum baca lagi. 
Haih tengah berusaha mengabiskan seblum bli buku laen ;p

Aku susun semula ikut grup karangkraf, buku prima, kaki novel and etc.
Kompem!! memang kene beli almari baru. Puas dah sumbat semua dalam almari tapi tetap tak muat.

5 comments:

  1. Replies
    1. mala,

      ader ciri2 ulat buku tak? ke ulat gonggok? hahahah

      Delete
  2. senang susun macam tu...
    kaki novel juga....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nur,

      nanti senang nak cari kalau tetibe nak baca semula buku2 lama

      Delete
  3. bestnya..pun peminat novel
    kalau dekat boleh tumpang baca ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...