15 November 2012

Majlis pertunangan adikku 10.11.12

Assalamualaikum wbt.

Alhamdullillah. Selamat sudah majlis pertunangan adikku, Yati dengan jejaka dari Sabah, Mahdi. Majlis berlangsung pada hari Sabtu 10.11.12 selepas Zuhur. Insyaallah, semoga ikatan ini kekal sehingga ke jinjang pelamin.


 Pelamin ngan hantaran adik aku buat sendiri ajer. Jimattt katanya.
 Wakil pihak lelaki ni ialah kawan kepada tunang adik aku. Family dia tak datang sebab jauh kan.
Insyaallah time kawen nanti dia datang la.

Ni ajer la gambar yang aku sempat snap. Tuan umah sibuk ke sana sini.





eh....dulu kan....aku tak de pun tunang2 ni. terus ajer kawen.
'kalau aku nak tunang jugak, aci tak??'


herm

herm






 Majlis tertutup *ala-ala retis gitu*
Lepas maghrib, masa adik aku sibuk mengemas aku sarung la baju tunang dia.
Pastu aku paksa hubby aku, konon2 sarung cincin kat aku kehkehkeh.

Pesanan buat adikku : Kakna pon bertunang jugak tapi yang bestnya kakna bole bergambar pelok2 ngan tunang kakna. Ko x bole lagi kahkahkahkah. Tunang aku pakai sarong ajer. Kao hadooo?? (*.*)

3 comments:

  1. tahniah buat adik.. moga cepat2 naik pelamin.. baguslah semua buat sendiri.. jimat & lebih bermakna sbb hasil air tangan sendiri buat tunang tersayang kan..

    tahniah gak buat kakak... dpt gak merasa sarung cincin.. sama lak saiz baju ngan adiknya ye... wajah pun seiras.. yelah dah namanya adik beradik kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tima kasih diha. Biasanya majlis tunang ni wat simple2 ajer. Mana yg bole jimat...kite jimatkan.

      Ahahahahahaha....saje je mengada nak tunang jgak. Penah dulu ade org pggil kami kembar....ekeksksks

      Delete
  2. saya bertunang sebulan je lepas tu terus kawen ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...