16 December 2011

Dooyan ooo dooyan

Assalamualaikum.

Lepas asar td, aku kuo g kedai bakery beli brg2 nk wat apam polkadot. On d way balik,aku nmpk segerombolan dooyan2 duk melambai tepi jalan.

Atas dasar keperimanusiaan,aku sanggup berpatah balik semata2 nk bhenti dn brtanye apekah mslh dooyan2 tu smp sggup melambai2 kt aku. Ghupenya,dooyan2 tu nk tumpang balik kg paya jaras.

Setelah berfikir pjg,aku wat kputusan nk tumpangkn diorg iaitu dooyan2 tp dgn syarat.....
~Tiga drpd dooyan2 tu haruslah d korbankn utk jd santapan mlm ku.

Perbincangan demi perbincangan di buat,akhirnye mereka sepakat utk mngorbankn 3 ahli kluarga mreka. Yea.....inilah dinner aku tuk mlm ni hehehe..
Br pas mkn dooyan 2 biji,pale otak pon dah senget hihihihihi...

Posted via Blogaway

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...