16 December 2011

Kenape aku suka December??? why?why?

Assalamualaikum dan salam pagi Jumaat semua.

Lama sungguh tak berblog sebab mood berblog ke laut. Lagipun aku sibuk bermuhasabah diri. Macam2 dugaan datang lately. Aku kena tabah menghadapi dan mengharungi semua ni. Owww yeah.

Dengan senang ati aku berblog dari rumah arini. Sebab aku cutiiiiiiiii. Ni kire last cuti yang aku apply tuk tahun ni. Yang laen2 tu bawak taun depan la. Dah tak larat nak ngabeskan tiap2 minggu. Lebih2 lagi tahap kesibukan pada bulan ni adalah di paras kritikal.

Bulan December ni ada yang aku suka dan x suka. Kenapa???
~Yang tak suka :
   * bulan ni adalah bulan tuk clearkan segala macam mende bg org account. Memang agak hectic la.
   * bahang kesibukan dah mula terasa, banyak document yang dah sampai dan ready to be processed.        
   * start next week, dah kene stayback siapkan keje yang melambak tu.

~Yang ku suka :
   * bulan ni ada bonus hihihihihi...
   * yang paling aku suka sebab nih ..


My birthday 14.12.1981

Thanks to all my opismate yang wat birthday party ni.
Okiessss...nak gi sidai kain jap. Pastu nak kuo g kedai bakery nak beli barang sket. Esok nak buat apam polkadot bagi kat makcik aku yang duk Tanjung Karang tu. Daaaaa





9 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...