05 June 2011

Meronggeng ke Pustaka Minerva

assalamualaikum........

akhirnya dapat jugak aku menjengah ke kedai buku nih......hasil info dari niza..
memang aku suka baca buku novel tapi kalo bole nak la beli yang murah.bole dapat byk sket hikhikhik...
kategori kedekut ke tuh?? x kan??? hehehhehe

ikutkn dah berminggu2 aku pujuk hubby suh bawak aku g sini...br arini termakbul...bukan aku x bleh drive sendiri ke kl tp aku ni bukan tau jalan pon....nak naik train kang...x sanggup la sebab nak menjinjing buku2 tu satu hal....dgn org ramai nye lagik....

semalam lepas sesi memujuk bertubi2 akhirnya dia angguk gak....
tu pun siap sound lagik 'buku beli aritu pon x abes baca lagi kan?'.
dengan lajunye aku menjawab 'x pe la, beli dulu baca kemudian' hehehehhe

jadinya kul 11 pg tadik lepas bersusah payah mengejut hubby bangun dari tido, kitorg gerak la ke kl area SOGO....dengan misi nak memborong buku2 yang dah memang ader dalam senarai.....

8 biji buku ni la yang aku borong kat pustaka minerva...total dalam RM127.90..MURAH KAN???
tu pun banyak yg x de......x pe nnt next month plak kite sambung memborong hikhikhik



ni plak aku borong masa pesta buku baru2 nih....rasa cam sikit aje kan?? gile ko!!!
yang adeee nih pun x terabis baca ngehngehngeh

nnt kalo ader masa aku hapdate review aku pasal semua buku2 nih....okey...caucincau

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...