20 June 2011

TEKAK MENGADA

Aku on leave hari nih....saje jerk nak meneutralkan semula warna kulit aku yang dah agaaak gelaps nih....hiiihi lagipun aku d sarankan mengambil cuti oleh team lead n manager aku sbb nye cuti thn lepas banyak lagik...yg bestnye thn ni nye cuti mana guna lagik.....simpan cuti banyak2 mcm la aku nak g holiday ke obersea kan...

tapi.....nama aje cuti...bukan aku betul2 duk umah pun....lepas ajer hubby aku kuo g keje...aku pun memulakan xtvt aku ngan mck2 aku yg merangkap adik2 mak aku....hehehe...kire aku jadik drebar la arini...
aku bawak mck alus aku pegi maybank sbb nak aktifkan acct.....yea la...dah nama surirumah kan...bukan selalu pun duk wat cash in & out guna bank.....

pastu aku bawak plak mck noi aku g agro bank dgn niat yg sama....nk aktifkan acct jugak.....lepas setel dua2...diorg plak jadik guard aku....diorg ikut aku g terjah klinik n hospital....aku nk g mendapatkan info pasal sesuatu.....tp x banyak sangat membantu....nnt aku cuba la.....hehehe korang x yah tau la sbb ape k...

dalam kul doblas lbih gitu....aku singgah econsave beli barang2 dapur sket....n then aku belanja mck2 aku tu makan rojak sambil minum cendol bawah pokok.....syiok je..lama dah x buat cenggini..

w/pun dah beli brg2 dapur...aku tetap x terasa nak memasak...nafsu nak memasak tu x adeee hehehe..
tunggu hubby balik keje pastu ajak dia makan kat luo la malam nih...memula tu ingat nak g beli makanan kat pasar malam jer....pastu hubby ckp dia nk belanja makan kat vichudda(makan nasi putih ngan tomyam la tuh)....

selalu nye aku x tolak kalo makanan yang ader melibatkan tomyam nih...tapinye baru ajer lagi makan nasi ngan tomyam semalam masa balik dari tengok Super GT haritu....singgah makan kat irfan tomyam...hubby kata tomyam poktek(seafood) dia sedap...aku rasa okay ajer kot...x de la sedap mana pun sebab rasa seafood tu lagi kuat....jadiknye...aku dh pangkah kedai tu...(mmg jadik tebiat aku ngan hubby,kalo kedai makan yg kitorg pegi tuh x sedap atau biasa2 aje....kitorg akan pangkah-maksudnye x akan datang lagi la).

then hubby suggest g makan kat kedai cowboy....area paya jaras jugak......layan western food la plak malam nih.....sekali sekala nak makan bole la.....jom layan gambao2...

KEDAI makan COWBOY...lelaki yg bertopi koboi wane itam tu...owner dia la...

CHICKEN GRILLED RM12....aku punye...

Nescafe O tuk hubby n fresh orange with lychee tuk aku...sedapppp!

LAMB GRILL WITH B/PEPPER SAUCE RM18- hubby punye
total bill RM37.30....rasa ok la bagi aku yg sekali sekala layan western food nih....
hubby plak...dia cam x baper puas ati ngan lamb dia.....dia wat permintaan suh aku masak lamb chopp dis coming weekend....tengok ar camne nnt..arap2 jadi la eh....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...