22 June 2011

Dah jadi minah SPECKY

salam....

lately, aku makin kerap sakit kepala.......kadang2 migrain...lagik2 biler mengadap pc....
memang pening2 lalat.....advice dari one of my click go n check ur eyes.....then last wed aku pegi la check mata...
luckily....aku memang x de rabun pun...cuma ader masalah ngan silau...tambah plak w/station aku betul2 tepi tingkap.....lagi la wat mata aku berpinau...

malas nak pikir panjang....aku terus buat spec...first time kan...lama la duk mencarik bingkai yang sesuai ngan muka aku yang boolat bujur sirih ni...nasib la sales girl tu baek duk layan kerenah aku....seb baek jgak jumpe yg berkenan...kalo aku blah aje mesti free ajer dapat maki dari budak sales gal tu heheheheh....

kene tunggu dalam 6 hari br siap.....then ptg semalam focus point call suh collect spec....ape feeling 1st time pakai??? rasa pelik......rasa malu pun adeee...nape ek malu....bukan x pakai baju pun hahahha...
tp segan ar...cam org x sempurna jerk hahhaha ntah hape2 aku nih...

agak x selesa la jugak.....rasa cam ader mende halang pandangan aku....aku cadang pakai time ngadap pc jerk....x mo pakai selalu....nnt kang kene bergantung hayat plak kat dia....kuikuikui...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...