20 June 2011

SUPER GT 2011

Aku kan dapat 2 tiket free pegi nengok Super GT...jadinye aku entitle to bring 2 children below 12 yrs..
aku decide nk bawak adik sepupu aku,eby. janji ngan adik sepupu aku yang darjah 5 tuh....datang umah kul 10 pagi then baru bertolak ke sepang......

Jadiknye....kul 9 pagi tu gigih la aku gerakkan hubby suh bangun...susah gilee hokey nak kejut suami bangun tido pagi2 ahad...x tau la kalo ader anak esok camni jugak gaya nye....sengsara nyahh...
motip suh dia bangun awal sket sbb nk suh basuh kete yang wane nye dh kelabu asap tuh....malu hokey kalo nk bawak kete comot lagi2 nak bergandingan ngan kete2 mahal kat sepang tuh...hikhikhik. lagi satu motip sebab nak suh dia pegi beli breakfast sekali....

sementara hubby basuh kete.....aku mandi la menyiapkan diri selawa yang mungkin sbb nk bertemu ngan kete2 mahal kan.....lepas dia abes basuh kete+mandi+g beli sarapan.......baru aku siap melawa...
mak aiiiiii punye la lama.....tapi soklan nye...LAWA ker??? kuang kuang kuang...
dalam kul 10 lebih br kitorg bertolak ke sepang.....11 lebih br sampai kot....lupe lak nak tgk jam masa sampai tu.... pape pun...jom layan gambao2 kat sepang.....
 
Macam anak beranak plak adik sepupu aku ngan hubby nih..keh keh keh
dari belakangggg cepat ke depan......kiri kanan kiri...
 
suka aku tengok kete nih...sape ntah nama dia....shape dia memang laen dari yg laen..pheeewit


juling mata nengok kete lawo2 n mahal2 atas jalan....berpinau jap mata den


baru lepas eksiden nih...3 biji kete terus....masa kete porsche merah ni kene langgar..aku tak sempat nak snap sebab tergamam.....naper tergamam??? sbb aku tgh duk imagine baper la kos dia nak baiki kete nih...erm lantak la...bukan kete aku kan??? kihkihkiih


Hubby tgh beratur nak beli air tebu yang berharga RM5 hokey....mahai gitu...dah la panas nak kene beratur panjang lak tuh...pastu beratur lak kat tmpt makanan...nasi goreng satu 10 hinggit...dah ler berminyak rasa x sedap plak tuh...cettttt..tapinye kompelin sebakul pun nasi tetap abesss sbb lapo hokey......telan ajeeee la..


dah tau mahai.....ader hati gak nak beli satay ayam tu...kahkahkah...nafsu makan x hengat...ni pun 10 hinggit..ader 7 cucuk...nape x de nasi himpit eh...!!!!!

lepas jerk race mula....aku dah buat muka bosaaan ngan hubby....duk cuit2 dia....duk bg isyarat mata 'jom la balik' tapinye dia wat x paham ajeeee..seriyesss aku memang dh x larat nak tunggu sampai petang....dah rasa x selesa....dgn panas nye rasa cam nak cabut baju n pegi mandi ajer....hahahha..oppsss censored punye statement...
mula la hubby wat muka hangeeen ngan aku...'dah la 1st time datang, ader ke patut ajak balik awal' ....'tunggu la smp abes race....dia kata la'...
aku dah asik nguap ajer....adik sepupu aku yang mula2 muka ceria giler pun dah nmpak muka bohsan....last2 aku ckp ke dia....bak sini kunci kete....biao aku tunggu dalam kete aje la.....lepas aku angkat vontot...aku sempat lagi snap gambo hubby keseorangan di bawah heheheh...tapinye aku x terus ke kereta pun...aku merayap2 kejap kat kwsn sekitar...sedar2 hubby join jugak....

JOM LA baleeek....dah kul 5 nih....elok jerk masuk kete kene ekon....dua2 tido x sedoo kan diri....opppss drebar x leh tido hokey...dia kene pastikan aku n adik sepupu aku selamat smp umah dengan selamat......






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...