26 June 2011

Pelaburan yang tak mendatangkan keuntungan

salam....

Jom kite layan cerita bergambaao di hari ahad.
Lepas aku siap membasuh baju pagi Ahad, aku saje jerk merayap ke umah makcik aku yang selang 2 tanah dari umah aku. Bagi salam x de orang jawab. Rupanye semua ader kat belakang. Tengah wat projek pelaburan hehehe.

Seksa jugak upenye nak buat lubang n letakkan palong nih. Yang duk dalam tu anak makcik Noi aku la. Dia aku upah adik ipar(pakcik aku la) buatkan lubang pelaburan nih.

Kan dah siap!!!
Ceria sungguh muka tuan umah. Lepas nih x kan ader lagi masalah ruang pelaburan yang x mencukupi ahakssss.

Lunch tghr kitorg di bawah pokok...Syiok jugak sekali sekala makan ramai2.

Biler dah penats, makan pun laju.
Nampak x nun di sana yang berkepala botak tu...hehehe encik hubby yang baru saje mengonjengkan rambut nye.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...