19 January 2012

Apa beza nasi lemak dengan fat rice?

Assalamualaikum.

Korang rasa bole jawab tak persoalan kat atas tu? hehehehhe senang jerr

-Nasi lemak ~ manja ajer bunyinya walaupon dah sedia maklum makanan tu berlemak, tp masih berani mati nak makan nyeeee

-Fat rice ~ eeeuwww!!!ape mende yang fat ni?? hehehehhe mula2 perkataan ajer dah bgtau fat. berani ko nak makan???

Ketepikan kemengarutan kat atas tu hehehhe...ekcelly malam semalam aku masak nasi lemak ni. Hubby la, asik duk sebut ajer nak nasi lemak. Kang menjejeh plak air liur baby dalam perut hubby tu...aku buatkan la jugak....specially for u bebeh!!!!

Hambek ko...ni namanya nasi lemak caca merba hahhaha
Sambal kerang tu lebihan dari aku wat pulut aritu, aku cuma masak nasi, goreng tempe ngan wat sambal udang. Okeeeee siappp!!


Arini lunch pun aku makan nasi lemak. Senang citer. Tak payah susah2 nak kuar pegi carik makanan hehehe.Jimat pun jimattt.

2 comments:

  1. salam..telur xde ke..?sya peminat telur ni...?kak nti add sya ya...sya ni "budak"....hehehe...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...