19 January 2012

Bilaaaaa....

Assalamualaikum.

---->si suami balas sms acuh tak acuh, rasa cam hangin lak satu badan. Kalau dulu masa bercinta cintun,ayat panjang tak hengat. Siap leh wat karangan 4 mukasurat lagi.
Sekarang, makin pendek ayat sms yang bini terima. .(*~*)....:

Isteri: Ayanggggggggggggggggg...balik awal ke arini??
Suami: 7 naper?
Isteri: Ape kemende 7 naper tu yang??
Suami: Balik kul 7. Naper??
Isteri: Astagfirullahalazim. Sibuk sangat ker sampai nak titik ayat pun tak sempat? At least tulis la sms camni (arini balik kul 7. kenape tanya??). kan sedap sket usus perut biler baca.
Suami: k
Isteri: glurrrrpppp!!(makan ati ko. ader gak yang makan bubur malam ni kang)

It's payback time (Masa tuk membalas ekekek).

Suatu petang yang redup, si suami meng'sms isterinya:
Suami: Malam ni nak masak ker beli yang?
Isteri: M.
Suami: ape tu??
Isteri: m.a.s.a.k.
Suami:ooooooo...tulis ajer la masak, bukan susah pun.Abes tu nak masak lauk aper?
Isteri: Ag+sc+sb
Suami: mende ape plak ni yanggg oi? teori matematik ker?
Isteri: ag=ayam goreng, sc=sayur campur,sb=sambal belacan
Suami: Adehhhhh... nampak gaya cam nak balas dendam ajer ni?
Isteri: Y=Yes heheheheh
Suami: Oke arrrr... pasni tak nak dah tulis sms singkat2....tobattttt!!
Isteri: yahoooooooooooo....sambil wat lompat bintang ekekeke

4 comments:

  1. hahahaha...kelakar la ana ni...
    tengok pada tulisan tu macam mek kelantan kt restoran tom yam jer...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...