04 January 2012

Fatigue @ tired

Assalamualaikum dan selamat menyambut tahun baru 2012.

Ihsan google


Yea...memang aku penat....sangat2 penat. Mengharungi year end betul2 menguji kesabaran mental dan fizikal. Balik rumah kebiasaannye pukul 8 lebih ke atas. Dan lebih mengharukan di kala orang duk sibuk bersuka ria bercuti pada 2-Jan-12 (Isnin), aku melangkah m.a.l.a.s ke office. Yea yang bagusnye jalan amatlahhhh lengang. Yang tak bagusnya, masa aku bersiap nak pegi keje Isnin tu, hubby tengah sibuk bergolek golek atas katil sambil wat muka berlagak dengan aku. Caitttttt.....

Sebagai balasan atas sikap keberlagakan dia tu, ku hadiahkan satu list penuh kerja2 rumah yang perlu dilakukan hahahahhahaha *dengki x hengat*...Tapi sebelum pergi keje tu aku sempat wat nasi goreng kampung tuk bekal aku n tuk santapan hubby yang ntah kul baper akan bangun...caiiiittt lagi sekali ekekeke.

Tapi alhamdulillah, sepanjang aku duk sibuk balik lambat nih, hubby la yang akan ke dapur memasak. Yang aku tau balik umah tinggal makan ajer kihkihkih *isteri mithali*. Harap2 nye kepenatan ni akan ilang dan mood memasak aku akan pulih sepenuhnya.

Ok daaaaa....nanti la sambung lagi. Nak layan tengok citer Dhil to Pagal Hai. Layan lagu2 best dari citer ni, mana tau senang nak membungkang hahhaha. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...