19 October 2011

Wordless Wednesday

Best kan dapat baby tembam camni, sedap nak peluk and cium ~~herrrrrmmmm~~

8 comments:

  1. amboii..boleh buat bantalll..geramnyaa..

    ReplyDelete
  2. rai,
    hahhahah....bantal peluk kan...

    ReplyDelete
  3. pinjam pipi tu sekejap..nak tampal kat pipi akid (anak ucu yg bongsu..)

    ReplyDelete
  4. mmg geram tgk bb tembam2 nikan.. sedap nak gomo hehe.. anak sendiri pun dah makin tembam skrg ni.. mmg seronok tgk.. tp kdg tu risau pun ada juga.. takut tembam sampai ke besar jd mcm kakaknya (anak akak yg sulung) hehe..

    ReplyDelete
  5. ucu,
    paling geram memang tang pipi nye yg gebus....ni mesti terlebih baking powder gamaknya ekekekeke

    diha,
    budak2 ni kalo kecik memang di alu-alukan menjadi setembam-tembamnye.senang nak gomol. tapi kalo dah besau tembam......masalah jugak nanti eh.

    ReplyDelete
  6. kalau cucu maklong tembam macam ni.. jenuhlah maklong nak mendukungnya.. yang ada2 ni pun kalau mintak dukung.. maklong selalu mengelak.. hehe..

    ReplyDelete
  7. yea la...kalao tembam gini memang tak bole dukung lama.....

    ReplyDelete
  8. geramnya tengok pp bambam tu..geget pun sodap ni.;]

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...