16 November 2011

Dah selamat.

Assalamualaikum.

Alhamdulillah aku dah selamat sampai di Kg Pandan 1 pukul doblas lebih tghr tadik. Aku bertolak dalam pukul 9.45 pg berdua dengan adik sepupu aku,eby. Jalan dah kompem la lengang kan, memang best la aku pecut. Tu yang kejap jer dah sampai Kuantan.

Malam semalam aku sempat g pasar malam beli ketam dalam RM30 nak buat masak gulai lemak cili api dengan masak sambal. Sebabnya, aku tau sesampai ke Kuantan nanti memang kompem la aku jugak yang akan ke dapur memasak. Kaki mak aku bengkak, and doktor suspek ada masalah jantung. Sabtu ni kene buat rawatan susulan. Jadik mak aku bergerak naik kerusi roda la.

Sampai2 umaah, angkat barang aku terus tanak nasi, panaskan lauk ketam,goreng ikan dan goreng sayur kelayau. Alhamdulillah semua kenyang terbungkang dan terlentang ekekekeke.

Budak kecik 2 orang tu, adik aku yati amik lepas dia balik keje malam. Ni tengah galokkkk main.


Aku akan sibuk jadik surirumh beberapa hari ni. So, lambat sket la nak update.

2 comments:

  1. owh bestnyer...
    sayur kelayau tu menda apa? x penah tgk nti upload la ek.

    ReplyDelete
  2. wahahahaha.....tak amek gambo pun. nanti2 la aku masak semula baru aku upload. sayur feveret mak aku hihihi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...