08 November 2011

Salam Aidiladha

Assalamualaikum.

Rasanya masih belum terlambat utk aku dan hubby ucapkan
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
kepada semua blogger and reader blog cinonet aku nih ;p.

- bagi pencinta daging macam hubby, hari raya Qurban adalah begitu menyeronokkan dan berbaloi2 sebab dia bole makan sepuas-puasnya daging lembu. Lagi2 sup tulang. Sampaikan peti ais aku pun penuh ngan daging sebab mak mentua aku kirim. Suh masakkan tuk anak dia which is hubby aku la ngehngehngeh.
- untuk aku yang vegetarian tak makan daging sebab tak lalu dan tekak ku tak bole terima ape2 daging selain dari ayam, raya haji di sambut secara bersederhana kerana walau banyak mana pun daging dalam peti ais ku, sedikit pun tak membangkitkan selera makan ku. Sakit kepala ada la bau daging hihihi. Tapi aku tetap masakkan tuk hubby.

pssst .... aku baru segar sket ni lepas solat zuhur tadik. Punye la aku sleeeepy pagi tadik sampai nak bukak mata pun susah. Macam telah di dadah jer....Tak larat sangat.
Kitorg bertolak lepas Isya' dari Pekan.Jemmm la sangat nyeee lebih2 lagi lepas tol Bentong. Konon nye,balik malam dgn harapan tak ada la jem sangat. Ghupenye, jem jugak.Tu yang sampai umah kul doblas lebih tu.

hakikatnya:
walau teruk sangat jem malam tadi, bukan aku yang drive.lepas tol bentong tu kan....kan...aku dah tak larat nak bukak mata dah. Setelah membuat segala macam spotcheck tuk membuktikan yang hubby tak ngantuks and bagi warning bagai dan pesanan penaja..sampai hubby suh aku 'tido je la yangg oiii' sbb nak tutup mulut aku hehehhe. Aku pun tanpa segan silu terusssss membuta tidoo tanpa sedarkan diri. Ada la beberapa kali aku terjaga dan sambung tido semula. Sedar2 jeee dah sampai umah. Alhamdulillah syukur!!

Cuti yang padat tuk aku sampai nak update blog pun tak sempat.

6 comments:

  1. ucu blk kpg kali dlm sejarah 4jam jem...tak pernah2..selalunya antara kpg dgn meru dekat jer lebih kurang 1.15 minit lebih dah sampai..penat tak usah nak cakap lah...
    ini semua gara2 nk mendeko rvc lah...

    ReplyDelete
  2. salam aidiladha kak ana..teruk betul kan jem lepas tol bentong tu..lenguh kaki dreba.. haha..

    ReplyDelete
  3. ucu,
    tiap kali nak raya, memang perjalanan tu kene darab ngan 2 3 kali.sungguh la tak larat nak duk lama2 dalam kete. rasa cam dah kempis vontot hahaha

    ReplyDelete
  4. rai,
    sama la kite.rasa cam nak beli helicopter sebijik. tiap kali raya terbangggggg aje. tapi takut eksiden ngan burung lak hahah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...