01 November 2011

Fallin' in love with DAISO

Assalamualaikum.

Sejak mula berkenalan ngan Daiso, aku cam dah terjatuh hati dengan kedai ni. Banyak barang2 yang unik dan comel yg aku rasa patut aku miliki.Daiso ni product dari Japan. Setiap satu barang nya berharga RM5. Ada barang2 yang berbaloi di beli dengan harga RM5 dan ada yang tak. Jadik decision is yours ;p.
Memang bole gila la aku duk dalam kedai tu. Tiap2 rak aku belek muahahahah. Sampai hubby datang bgtau, dia tunggu aku kat luor. Tak tahan dah nak ngekor aku lelama dalam kedai. Sesak plak tu. Tapi aku tak rasa sesak pun...hahahaha. Tu la penangan Daiso The Curve, Kota Damansara.

Sonok sangat menshopping, kejap rasa berkenan, amik letak dalam bakul. Pastu rasa cam tak berbaloi plak nak beli. Letak semula. Camgitu la sampai nak bayao. Aku end up dengan 8 item.

Daiso @ The Curve,Kota Damansara

 Tak sia2 aku belek tiap2 rak.Terjumpa gak aku ngan mende alah ni. Kecik ajeee.
 Ktchen scale yang berskala 1 kg saje. I likeeeee! Kalau kata nak sukat tepung 275gm tu, bisa di atur. Kire lebih spesifik la sukatan nya berbanding dengan kitchen scale aku yang besau tu. Terpaksa agak2 kat mana kedudukan 75gm tu hihiihhi.
Tak tau kenapa aku beli box ni. Berbaloi ke tak berbaaloi ntah.

 Beg makanan. Comel jer lepas isi bekal aku dalam ni. Sebelah tu,wat isi botol air aku biler kuo beriadah(iyooo la tu,silap2 haribulan jadi tukun). wahahahah ntah hape2 aku ni. Yang penting aku suke ngehngehngeh.
 Kipas bergerak. Dah lama aku carik mende alah ni. So, lepas ni rumah tetap kipas ni ialah dalam handbag aku hihihi.
Yang kat sebelah tu timer. Senang lepas ni kalo nak buat apam. Tak payah la aku susah2 nak tanya encik hubby,dah 10 minit ker? dah 10 minit ker?
 Yang ni utk relax kan muka. Pun aku sukaaa...
Yang ni memang kene pakai. Sebab kondisi mata aku skang ni ibarat cam kene tumbuk. Lebam dan tak bermaya. Harap2 lepas ni bermaya la sket hehehe.




6 comments:

  1. akak tak berkesempatan lg nak masuk daiso ni.. kalau pegi sunway piramid tu ngan cik abang.. dok bergegas sokmo mencari brg yg nak dicari + kejar masa.. lalu depan daiso pun buat2 tak nampak jer.. hihi..

    ReplyDelete
  2. banyaknya barang...tapi kiranya berbaloi2 lah kan rm 5 jer...
    pas ni penat buat apam...ambik benda yg relak kan muka tu lepak depan tb berjam2...

    ReplyDelete
  3. kak madihaa,
    kalo g ngan org lelaki ni memang camgitu. dia bukan paham ketelitian kite orang pompuan ni dalam menelek kedai rak by rak hahaha.

    ucu,
    berbaloi2 hahhahaa.

    ReplyDelete
  4. replica bags for sale gucci replica v3r38k1s23 replica bags los angeles have a peek at this website i1v54q3s34 replica bags replica bags qatar replica bags london replica hermes bag l8v22f0g37 replica bags and shoes

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...