19 September 2011

Broadband ku dah jadik berukband

Assalamualaikum,

Hari ni aku emergency leave. Ntah macam mana bangun tido pagi tadi leher bole lak terkehel. Lasak sangat ke aku tido malam tadik ek?? hahhaah

Kalau ikut petua orang dolu2, kalo sakit leher biler bangun tido, amik bantal golek g jemur n suh orang laen tolong pukul kan kat leher. Camne nak buek?? Kalau sehari suntuk hujan?? Kat mana nak jemur bantal tu? Masuk dalam oven jap aci tak??? Nak teleng ke kiri n ke kanan sakit wooooo.....

Last2 g la berurut ngan Embak tini, tukang urut yang duk kat Sungai Plong nih. Panggil dia datang umah. Lega sket.....Rasa cam kepala ni leh pusing 360 darjah je.....hehehehhe kao boleeee??? alhamdulillah dah oke.

Ikutkan banyak cite aku nak post masa di kampung aritu. Tapinya tahap kelembapan berukband ni tersangat la mendukacitakan. Aku rasa dah sampai masa nya aku berhijrah ke berukband yang laen plak. Tak sanggup aku hari2 bayau mahal tapi service lemau jeeeee. INI TIDAK BOLE JADI....

Esok jeee la update new entry...Yang pasti internet kat opis tak menghampakan hehehehhe. Mende free katakan ssssssssssssshhhhhhhhhhh ;p

2 comments:

  1. Yup sevice provider xxxxxx itu area rumah sy pun x okey masa utk bertukar... hehe..
    mau testing skli lagik ... b4 final decision ...

    ReplyDelete
  2. mari kite berhijrah ke xxxxxxx..harap2 tak kan ada masalah lagi lepas ni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...