09 September 2011

Rombongan Beraya makcik Suri

Assalamualaikum.

Salam Jumaat semua...Aku ni tengah tunggu masa nak balik umah. Dah apply half day leave sebab petang kang mak & adik aku akan sampai. Mak aku balik Sungai Buloh sebab nak beraya umah adik2 dia n melawat kubur arwah atuk/nenek/pakcik/makcik and kakak aku. Malam ni diorang tido umah aku. Esok tido umah makcik aku plak. Ahad dah nak balik ke Kuantan semula. So, aku nak balik kemas n masak apa yang patut la.

Malam semalam dah pegi pasar beli macam2 bende sampai peti ais aku tu sendat semacam. Banyak sangat plan nak memasak ngan adik aku. Dia nak suh aku ajar camne nak wat roti piza tu hikhikhik. Tengok la mana satu yang termampu nak buat..Insyaallah malam ni nak bawak diorg g berjalan ke I-City,Shah Alam.

k la....nak cabut dah ni....caucincau

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...