26 September 2011

Dah selesai

Assalamualaikum.

Selesai sudah jamuan hari raya plus birthday celebration untuk team aku (12 orang plus 2 jemputan). Antara menu yang ada:

- Nasi minyak,acar mentah & ayam masak merah
- Lemang and rendang
- Satay, nasi impit & kuah kacang
- Puding orange
- Buah-buahan
- Kek birthday
- Choc Brownies dr secret recipe (salah seorg jemputan yg bawa)
- Drinks:Orange & apple juice

Lega rasa nya bile tengok opismate makan ngan selera.Rasa penat semalam berbaloi. Bila semua dah selesai, mata aku dah bagi isyarat suh tidoooo. Camne ek?? Harus tak aku cakap ngan bossss?

Aku: Bos, i nak balik boleee tak?
Bos: Why???
Aku: Ngantuk la....semalam i tido pukul 1 pg sebab nak siapkan makanan tuk jamuan ni. Kepala i dah pening ni. Kalau i teruskan bekerja...nnt banyak yg salah. Nombor pun jadik tunggang terbalik..
Bos: Sure u want to go home?
Aku: Gileeeeeeer tak mau balik......;p
Bos: Herm.....if i approve this......make sure esok, lusa. tulat, tubing....don't come back again!!
Aku: Betul ni bos??? Kire tak payah datang kerja, tapi gaji u tetap bagi cam biasa?? Cam gitu???
Bos: $&%^(*)@!#!@$%$^.......sudah!!!!!! pegi sambung buat kerja!!!

muahahahaha.....dialog di atas hanya lah khayalan ku semata2....mau aku kene potong gaji kalo ngengada nak demand mende yang bukan2...

huarrrrrrggg...seriyesss ngantuk....nak tido jap la. 'Bosss, tulun cover line jap. Kalau BOSS lagi BESARR lalu, tulun warning i eh....kang kantoi plak'.....huahuahuhauhaua.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...