24 September 2011

Tortilla n fettucine bolognese

Assalamualaikum.

Tensen aku..dah 2 hari blogger tak bole bukak kt opis. Biler nak post entry kat umah plak line cam siput seduttt....gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aku tensen leeew..Ntah biler la masa line tenet ni oke....Aku nak online la weiiii.

Alhamdulilah. Hari Khamis semalam genap lah 6 hari aku berpose...So, dah istihar raya la nih.
Patutnye tayang lauk raya kan??ngehngeh...tapi aku plak nak tayang menu berbuka aku tuk 2 hari terakhir nih...

Untuk starter...aku buat roti tortilla,sosej n crab stick with cheese...tajuk dasaaaaaaaaaaaaaaaattt harharharr. Aku dapat inspirasi buat tortilla ni dari blog 1001 resepi.



 Canteeeeek....lepas makan g solat maghrib lak.

Then, kite sambung ngan heavy dinner lak...
 Fettucine with bolognese sauce.
Alhamdullilah.....tu la antara menu penutup utk bulan ni...Insyaallah kalo rajin nanti leh la buat pose sunat Isnin ngan Khamis lak...

* Aku tgh sibuk buat budget and listkan resepi nak masak hari Ahad ni. Sebabnye...hari Isnin nanti team aku buat Jamuan Hari Raya. And aku selaku penganjur kene lah kerja keras sket...(Ni la akibatnya, kalo dalam team ada 3 org aje Melayu. Aku lah penganjur....aku lah tukang masak..letih giniiiiiiiii)

5 comments:

  1. nmpk cedap je tortilla wrap tu... so total bape org guest jamuan raya tu

    ReplyDelete
  2. syukur habis dah posa 6 yek..

    wah..bestnya tortilla..bila tgk tortilla ni teringat kat anak2 mereka suka sangat kalau mama dia masak yang gitu2

    ReplyDelete
  3. niza,
    sedappppp.....cepat rasmikan oven baru...jgn tunggu lama2...kang jadi tukun lak hiihhi

    Qhaifa,
    lega rasa nya dah abes pose...pestaim try masak tortilla nih...seb baek jadik.. Harusss la anak2 suka lagik2 air tanngan mama.....hiihhi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...