19 July 2011

Bowling tournament



Salam.....

Dah beberapa hari aku asik batuk2 n sok sek sok sek(selesema)...Sape la yang jangkitkan virus ni kat aku..Aku suspek budak opis aku yg duk depan workstation aku ni. Kompem!!!! hehehe tetibe jer nak tuduh orang hikhikhik...

Sabtu lepas kan, aku ada Bowling Tournament dekat Cosmic Bowl, Midvalley. Memang seribu satu cerita betul la nak boleh sampai ke midvalley pagi Sabtu tu. Tournament start pukul 9 jadi aku dah rangka2 nak bangun pukul baper,nak kuo umah pukul baper, train datang pukul baper. Naper x drive aje?? (sob...sob..hubby x bagi. Reason sbb x pecaya).Nyampah. X masuk akal langsung. Aku balik kg drive sensorang bole la plak.

Sambung cite semula eh....Pepagi kul 6.30 lagi aku dah bangun siap2 nak pegi membowlingkan diri. Huh!! pegi opis hari2 pun x penah awal camni.Sengal je. Siap2 pastu mintak restu ngan hubby baru aku bertolak nak meneruskan perjuangan. Seb baek ari Sabtu. Idokla jem jalan nya. Lancar n laju je aku sampai ke KTM Sungai Buloh.

Malang!!!Malang x berbau!!! rupanya ader kren tumbang dan menyebabkan kabel putus kat stesen KL. Mamfussss..train hanya sampai ke stesen Bank Negara. Then, semua penumpang yang menghala ke Seremban kena turun dan naik bas yang KTM sediakan sampai ke Kl Sentral. Dari KL sentral sambung semula perjalanan dengan train. camnee ni.Apelagi alternatif laen yang aku ade??

Sebab aku fikir awal lagi, jadi aku proceed la naek KTM tu. Insyallah sempat kottttttttttttttt.Dah pukul 8.40, train yg aku naik masih ada di Segambut. Cuak gila ni. Kononnya nak kol budak team aku, Din nak bgtau aku mungkin lambat, rupanya aku dah abeskan kredit aku malam semalam masa borak x hengat dengan mak mertua aku.ayoyoyo. Sengal sangat aku ni. Ada 15sen aje ni. Seb baek lepas mesej yg aku anto. Din kol aku semula. Kebetulan dia pun baru nak kuo umah. Seb baek la dia sanggup kutip aku dekat KL sentral.

We manage to arrive before games start la. Ader frenz ckp kat aku, 'banyak halangan sebelum games ni, insyaallah petanda baek tuk menang'. Masin mulut kawan aku ko....
Alhamdullillah...kami team FS BOWLER dapat 1st place. The prize are RM1,000 + medal.
Jom layan ajer la gambar2 kat bawah.yeaaaaaaaaaaaaaha!!!

Team FS BOWLER

With Dato' Azman, our CEO

Waiting for d prizes given

With our HOD, Tracii


Medal & letter.Money to be collect on Monday.

Results
Announcement of d winner....bangga jap..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...