13 July 2011

Bowling

Salam.....

Sabtu ni...Opis aku ader buat bowling tournament kat Cosmic Bowl,Midvalley . Disebabkan hadiah yang di tawarkn agak lumayan...
1st Place : RM1,000 + medal
2nd Place : RM750 + medal
3rd Place : RM500 + medal
4th Place : RM300 + medal
5th Place : RM200 + medal

Best female player : RM200 + medal
Best male player : RM200 + medal

Jadik.....aku selaku participant yang amat berdedikasi terhadap team aku...telah pergi menjalankan latihan bg mengelakkan semua bola yang di lantun masuk longkang ehehehe....(kalo gitu gaya nya, x de harapan la nak dapat hadiah nyah).
 Layan ajer la gambo aku membowlingkan diri ngan hubby malam tadik kat @curve.













Keputusan game malam tadik: hubby menang tipis....hanya beberapa mata di depan aku aje...uweeek!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...