14 July 2011

Macam-macam cite

Salam Khamis.......

Aku baru balik dari lunch ngan niza kat Restoran ISA(kedai mamak) kat sebelah opis ni. Gara2 Din(budak  opis) makan nasi campur mamak semalam(bau macam2 kuah kari yang di campur+ayam goreng+sayur kobis) telah membangkit selera makan niza wakakakkaka hingga menyebabkan aku pun terheret sama utk makan kat kedai mamak arini...(pergh....x penah aku wat ayat sepanjang ni)....

Tapiiiiiii memang sedappppp!...aku juz amek nasi 0 + ayam goreng+acar mentah(lebih)+himpunan kuah2 kari(except kuah yang berunsurkan daging sbb aku vege kukuikui)...oppss tambah plak ngan papadom sebalang sepinggan, air teh o ais limau......erkkkkkkkkkkkk..alhamdullillah..kenyang aku tghr ni...Sat lagi nengok la...ader harapan membuta depan pc nih...hikhikhik.

Last week aku ader pegi Citta Mall yang baru bukak dekat area opis nih. Upenye ader BOOK FAIR(english book) kat Level 2. Diskaun dari 30%-90% .Memang berpinau aku nengok buku2 tu...kalao ikutkan nafsu tamak aku kan,memang banyak yang aku nak borong (Mini Shopaholic-Sophie Kinsella/Novel Cecilia Ahern n banyak lagik woooo).

Tapi seb baik ader satu suara sumbang yang membisikkan kat aku
'Kak na....kat BOOK EXCESS lagi murah dari ni tau...'
terus aku berpijak di bumi yang nyata.....terrrrselamat duit aku tuk hari tu. Dan yang paling penting terselamat aku dari bebelan hubby...macam dah bole hafal ajer ayat yang akan kuo dari mulut dia tu.....
'Ader hati nak beli buku lagi...yang beli 2 batch aritu pun x abes baca lagi kan??kan???'
Len kali la aku rembat buku2 nih....ngehngehngeh.

Geramnya aku tengok buku2 nih......

Lagik geram biler ader tulis diskaun besau2 gitu wahahahha.


Skang ni kondisi mata aku agak celik la.........camni
.
.
.
.
tunggu beberapa minit lagik...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
camni la jadiknye 

huaaarrrrrrrrrrrrrgh....selamat malam bos!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...