24 July 2011

Shopping

Salam.

Hari ni rasa cam terlebih penat plak. Bukan penat ape. Penat sebab g shopping groceries. Macam biasa la. Yang dalam list sikit aje. Tapi hasilnya penuh bonet kete ngan barang2. Siap sumbat kat seat belakang lagi. Jom kite tengok ape yang aku beli kat TESCO Damansara tengahari tadi.
Kapet ni ada diskaun 40% ,dari RM102 ke rm65. Tu yang aku amik 3. Satu tuk aku, lagi dua tuk mak aku.

Hasil pen'shopping'an

Kitchen gadget yang baru di rembat. Bile nak rasmikan ni yek?? herm herm

Petang pulak aku duk menjahit 2 helai skirt adik sepupu aku(kerja kemahiran hidup). Aku tolong jahitkan aje pastu aku ajar diorang camne nak jahit manik. Kalau ikutkan contoh yang cikgu dia bagi, skirt tu ada renda yang kain cotton tu. Aku kan taste tinggi sket hikhikhik aku suggest adik sepupu aku jahit manik2. Mula la masing2 berkerut muka nak menjahit hahahah baru dia tau susah.

Dinner malam ni makan maggie goreng aje. Dah penat pun. Tu pun hubby asik tanya, bila nak buat kek.Aduyay pakcik sorang ni. Mentang2 aku beli banyak kitchen gadget arini terus x sabo nak rasmikan. Tengok la esok camne. Kalau balik awal bole la buat kejap. Kerana mu sanggup ku berkorban cheeewah.

Maggie goreng .
k la....nak tido dah. Nanite.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...