22 July 2011

Things to do TODAY

Aku dah siapkan list ape yang nak buat arini:

1. kemas baju aku dan hubby dlm almari<--nak keluarkan yang mana kecik2 tu n sedekahkan kat orang.
2. nak kemas bilik no.2<--semak sangat dah ngan barang2
3. Jahit 2 skirt on behalf 2 adik sepupu aku<--diorg punye kerja kemahiran hidup aku yang kene buat.
4. lipat kain<--mungkin lump sum sekali ngan kain yang aku baru sidai pg tadik. lipat secara jemaah gitu
5. cabut rumput depan umah dgn mggunakan tangan<--idea x bernas hubby aku, x de maknanya aku nak buat.

Satu pun dari yang atas aku x buat lagik. Masih menghadap lappy. Tengok aje la yang mana satu aku buat dulu.
Tak pon tunda semua tu ke hari esoknya,dan esoknya dan esoknya wakakakakaka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...