06 July 2011

Part 2-Balik kampong

Bahagia..bahagia.......!!
Memang best giler biler dapat jejak kaki kat kampong...rindu sangat....rindu kat umah..kat mak...rindu kat adik beradik...rindu kat arwah aboh n rindu kat cucu angkat mak aku merangkap anak kawan adik aku..(shasha n kiera). Memang meriah la rumah aku sebab ader budak2 kan. Mak aku plak memang dah teringin nak cucu tapi masih x di makbulkan Allah lagi...Insyaallah satu hari nanti amin.

kiera yang comeeeel

shasha yg kuat merajuk

Wow......kuantan teramats lah panas nye.Imagine aku duk jalan dari ruang tamu ke dapur menitik3 peluh. x bole jadik nih...kene terjun sungai immediately....ngam2 kitorg sampai mak aku dah siap masak nasik. apelagik???? seraaaaaaaaaaaang!!!! hehehe meriah gak lauk tghri nih...ader sambal ikan tongkol,rendang ayam tua,sayur campur, and tomyam campur. Makan....makan....makan......x yah tanya mana gambar....semua dah terakam dalam peruts heheheheh...

Lpas makan kene rehat dulu.....bagi makanan di digest ngan baek sambil duk dengar mak aku borak2 kosong ngan adik2 dia...biasa la...biler dah lama x jumpa..banyak la citer yang nak kene hapdet kan...? sambil tu lepas rindu kat si kecik kiera and shasha....geraaam...

dalam kul 3 petang tu....kitorg gerak ke sungai pandan..x jauh pun..dalam 10 minit dari umah aku. Di sebabkan ramai yang nak pegi terpaksa la bawak 2 kete. herm...time panas berendam dalam air memang syiok ooo....layan aje la gambo kitorang berendam sampai aku ni dah itamssss...
shasha ni memang x menyempat.sampai aje sungai dia berendam dulu.....

acik alus,acik noi n mak aku tengah amek feel sebelum mencelupkan diri dalam tepung air sungai.

adik aku,yati ni memang suka layan budak kecik...



ni la muka2 penyerang air sungai pandan...termasuk aku la

acik noi aku ngan anak dia eby(pemuntah tegar)


 
kiera n mama

  

tasya...anak acik lus aku

aksi renang eby...yang lawaknye...berenang kat air cetek tu kuikuikui


 mesti korang heran nape gambo aku x ader dalam ini cerita kan?kan?? sebab aku rasa aku agak seksi la dalam air...malas la nak tayang gambo aku yang serba pink tu....aku tayang gambo kaki aku aje la...buleh gitu??


herm...cam x besh aje tuan punye blog x muncul dalam ini citer...aku tayang gak la gambo aku g mandi sungai masa aku balik kuantan bulan lepas.....
.
.
.
.
.
.
.

kan ke aku sorang aje yang nampak sopan dalam ini gamba??wakakakaka

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...