22 July 2011

Nasi goreng pattaya versi aku

Salam Jumaat,
Aku on leave arini sebab malas nak pegi kerja. Lagipun semua kerja2 aku minggu ni dah setel semalam. X de masalah la kalo nak cuti pun. Yang paling best cuti aku masih ada 17 hari x berusik. Spare tuk raya nanti kan.

Malam semalam kan ada games Msia lawan Chelsea. Memang bertekak kejap aku ngan hubby.Aku plak tetiba teringat malam ni ader citer HANTU SUSU lakonan Erra,Amy mastura,Marsha Londoh n Zarina.

Hubby: malam ni mie nak tengok bola. Jgn kacoooo!
Aku: eh...eh! mana boleeee! ana nk tengok citer hantu susu. Dari minggu lepas lg tunggu citer ni.
Hubby: x payah laaaa...citer tu kan nnt ada ulangan...tengok bola!!
Aku: takmo...takmo....nak hantu susu jugak.....
Hubby: tengok boloooooooooo (sambil sorok remote dalam kain pelikat bole gitu??? hish)
Aku: huh......x bagi sudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..

dalam keadaan merajuk aku terus g dapur wat dinner.....kelentung kelantang.........siapppppp! jom makan.
Ni utk hubby.Siap ada nama lagi tu. Saje aku wat telur tu itam sket.<---ikut wane  kulit  hikhikhik(cm la aku ni putih sgt)

Aku nye x ada sos sebab aku x reti nak makan sos ngan nasik. Alamak lupa lak nak amik gambo nasik goreng hhiihih

Sirap selasih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...