28 July 2011

Mini pizza

alamak....alapak....alatuk....alanek!!
.
.
.
anak singa dah jadik bapak singa
.
.
.
.
.
.
.
dan harimau lak...
.
.
.
.
.
.
dah jadi baby ni....
.
.
.
x pe la...dah x de rezeki nak melangkah lagi kan.nak buat camne. cube lagi lain kali ye rimau hehhe

Aku balik keje tadik kan, dah kompem2 perut lapo. Hubby plak g lepak umah pck aku g tengok bolo ramai2 secara berjemaah gitu. Ape eh aku nak makan nih? toink...toink....toink...tetibe ader lampu menyala kat kepala hikhikhik
.
.
.
aku buat ni. Hari tu ada nampak kat rumah Hasue jadiknya aku try nak buat jugak.
.


 Utk buat casing, lenyet roti gardenia pastu tekap ngan cawan. Sapu margerin dan bakar dalam 10minit gitu.
 Keluarkan kulit roti tadi dr oven dan isikan dengan ape2 yang korang nak isi la. Ayam,itik n kambing pon bole masukkan dalam casing ni ahaksss. Tapi aku letak sosej+ayam+mix vege balance aku buat piza aritu. Jangan lupa taburkan cheese kat atas. Bakar semula dalam 5-10 minit.
Ready tuk makan. Paling suka makan crust yang ujung sekali. Rangup. Erkkkk..kenyang dah ni.
.
.
.
.
Walau Msia kalah tapi leh la tido ngan lena sebab perut dah berhenti joget poco2 wakakakaka.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...