15 July 2012

Ahli baru dalam family

Assalamualaikum wbt.



Ni la keluarga yang sedia ada... welcome to da club pokok kesum.

9 comments:

  1. untungla orang tangan sejuk..kat rumah tu ada pokok serai..dapat tumbuh daun baru sikit skang ni da macam nak mati..adehh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. warh....jangan puji dulu...pokok beli ni RM4 kat nursery Sg Buloh. Harap2 di bawah owner baru, kesum ni bole idup lebey bahagia dan gemoookss

      Delete
  2. semalam masak asam jenuh cari daun kesum...rupe2nya ada kat keluarga baru ni rupenya...hihihi

    bnyk kali jugak tanam kesum ni tapi banyak mati dari hidup...

    ReplyDelete
    Replies
    1. lar....nape tak cakap. kalo bagitau awal2 kompem ana anto daun kesum ni sket ke ucu ;p

      Delete
  3. senang nak masak asam pedas, petik aja.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nur, sebab pikir ker asam pedas tu yang beli pokok kesum. kalau bole semua mende nak tanam. Tak payah lagi nak beli kan. jimaaaattt ;p

      Delete
  4. senang la nak masak asam pedas bulan posa nanti... pokok pandan x tambah senarai baru famely ke..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokok pandan x payah kot. tuan tanah punye banyak...hidup segar bugar plak tu ekekekeke

      Delete
    2. hahaha FOC... lg senang

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...