14 July 2012

Shopping buah-buahan

Assalamualaikum wbt.

Malam tadi kononnya nak ajak hubby jenjalan. Tapi bila tengok dia balik macam kepenatan. Aku lupakan aja la hasrat murni aku tu. Siang kan dah makan nasi banyak, jadi malam ni rasa malas nak makan menda berat. Ajak hubby ke pasar malam beli buah-buahan.

 Musim buah longan kot skang ni. Banyak plak orang jual. Sekilo RM6. Macam biasa, sebelum makan kena basuh dulu buah ni.

 Buah2 ni 8 biji RM10. Jadi aku campur2 yang sama harga.

 Pisang tanduk sekilo RM4. Aku amek dua biji RM2.99.
Konon nya nak buat pisang goreng nanti.

Jagung peket ni RM3. Konon nya nanti nak buat bubur jagung.

(*_*) ...sebab tu aku suka pegi Pasar Malam Paya Jaras. Macam-macam adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ;p

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...