03 July 2012

Takoyaki Octapus & Prawn

Assalamualakum wbt.

Hoh.....masalah masalah...tengah malam ni tetiba teringat ke tako ni..mana nak cari oiiii




Tiap kali pergi jaya jusco, aku wajib cari tako ni. Sedappppp!! Dah penah makan yang kat sushi king tapi ntah la....Sedap lagi yang ni kot..hahahha


~~> alamak!! tetibe aku plak yang mengidam nak makan tako ni...haish ;p

8 comments:

  1. aku pun pernah beli, sekali dkt sushi king, sekali dkt stall jusco tu, dua2 kurang tak berapa sedap.. maybe sebab aku tgk kuku bangla dkt stall jusco tu, lalu aku hilang selera, hahaha

    ReplyDelete
  2. Hahahhaha...x agak2 tengok kuku bangla. Seb bEk yg aku beli tu melayu yg buat....

    ReplyDelete
  3. kalau pergi jucso sure beli...tempat lain kureng sikit sedapnya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea la nur.... yg jusco memang kene ngan tekak nih ;p

      Delete
  4. try yg takoyaki octopus pulak... panas2 sedap dah sejuk kurang sikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang selalu beli memang octapus ngan prawn ajer....uwaaa pasni hari2 ko bole makan tako

      Delete
  5. hehe smlm sy ada gi midvalley sebelah aje... tapinye terlewat msuk 1.20 semua org dh msuk & wat keja.. huhu agak skema kat sini.. masilh lagi belaja nak adapt cara bekerja kat sini

    ReplyDelete
  6. kak anaaaa...

    saya da 2 minggu craving nak makan takoyaki/okonomiyaki!!!

    tapi nak yg buat sendiri punya...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...