23 July 2012

Dia memang binatang!!!

Assalamualaikum wbt.

Tajuk cam kuang ajaq ajer kan....rasa sentap tak?? bulan pose pun nak buat entri camni... hehehehe. Tapi betullah. Dia memang binatang. Aku memang marahkan seekor binatang bukan manusia...

Kenapa aku marah?? Tiap2 dua atau tiga bulan sekali mesti dia akan buat hal.. mesti carik pasal dengan aku. Walaupun aku tak pasti siapa punye kerja tapi ader la beberapa ekor yang aku saspek.

Ape salah aku?????? kenapa nak seksa aku camni?? kenapa nak seksa hidung aku camni?? tak tau ker yang perbuatan engkau itu bisa membuatkaan hidung ku menjadi cendawan butang?? kau mesti tak tau sebab kau tak pernah nak amek tau...

Ni dia salah seekor saspek yang sempat ku berkas..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
kasik close up sket wajah penjenayah tu
.
.
.
.


kucing jantan.....memang aku saspek kucing jantan ajer sebab diorng ni kan suka kencing memancut...yang kucing betina ni sopan sket ;p.

cerita sebenar?? salah seekor dari kucing ni suka pancut kat tempat ekon bawah kete aku. Jadi bila tiap kali pasang ekon, memang semerbak la bau kencing kucing dalam kete. Memang tertekan aku. Tak gheti dah nak buat apa. Tutup kete pun tak guna jugak sebab diorang bole menyusup bawah kete.

Apakah aku kene selubung kete aku?? adesss la. Bila cakap ke tuan umah, dia gelak ajer...apekah?? aku saspek jugak sekor kucing tuan umah ni yg jantan tu. bila depan tuan ajer kemain sopan santun berguling-guling kengkonon manja. Bila belakang tuan dia ajer.....dia tinggalkan dia punye air penyulingan.

Tolong la meowww....jangan seksa hidung aku lagi...aku perlukan hidung ni tuk jangka masa lama..di harap sempena bulan ramadhan yang mulia ini, dapat la kamu insaf jangan memancut lagi di kereta aku eh....aku janji....ko baek....aku belikan ko friskies 5 guni....set!!!

* selamat berpuasa korang (*_*)

3 comments:

  1. Assallamualaikum ana..

    Selamat berpuasa ye w/p dah hari yg ke4 dah ni..

    Huhuhu...di rumah Naz pun ada gak kucing jantan yg haprak cam ni. Entah kucing sape lah.. Dia suka pancut kat tiang balconi rumah..menci betul.. Tau2 dah kering dan ada bau jer...

    ReplyDelete
  2. pandai kucing ni kan..pilih tempat baekk punya..hahaha..

    ReplyDelete
  3. Hehehe masalah berulang2 nih.... tangkap jek si kucen tu bwk gi sunat kat spital kerajaan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...