24 July 2012

Berbaloi ker beli Laksa Johor ni?

Assalamualaikum wbt.

Bulan puasa ni waktu kerja 8.30 ~ 5.00 petang. Gigih aku datang awal semalam sebab nak balik awal....kul 8 dah keluar rumah which is tak pernah aku buat sebelum ni hahahah..Pergh keluar awal pun tak guna sebab tersangatttttttt la jem nye. Rasa cam nak bawak roti makan ajer ngan jem tu..eh!!!

Depan opis ni ader la buat jualan sempena ramadhan ni. Ada yang menjual madu, air, lauk pauk, kueh mueh dan barangn aksesori perempuan. Tak banyak mana pun  gerai yang di buka. Tak silap aku ada dalam 10 gerai kot.

So, sebelum aku balik umah petang semalam sempat la aku meround nak tengok apa yang best. Tengok lauk pauk menarik tapi tak terasa nak beli. Kueh mueh pun tak menarik perhatian aku. Aku stop kat gerai makcik ni. Dia jual stew ayam dengan laksa Johor. Menarik plak rasa nya sebab aku memang tak pernah rasa Laksa Johor. Di sebabkan teringin, aku beli la tanpa tengok isi nya sebab makcik tu dah siap pack.

Aku tanya makcik tu, baper hinggit ni makcik??? Dia kate tadi dia jual RM5...pastu dia turunkan harga ke RM4. oKE.....Balik umah aku tengok la isi nya....


Berbaloi ker ni??? Sesungguhnya aku tak tau...Cinoet ajer isinya...
Rasa?? pun aku tak tau. Kalau pernah makan sebelum ni bole la compare kate sedap atau tak...yang aku rasa masin ajer la....huhuhu
~~haish...kene carik resepi buat sendirik ni...baru puas ati..

7 comments:

  1. gamaknya sbb spagetti tu mahal kot yg dia jual mahal tu.. heee... tp kalau sikit camtu tak puas mkn mmg rasa tak berbaloi kan.. mmg kena wt sendiri baru puas hati dik... tp mmg agak leceh juga nak buat laksa johor ni.. byk bahan2 yg nak kena cari...

    ReplyDelete
  2. adoii..sikitnya..rasa x berbaloi pulak dengan harga rm4 tu..baik buat sendiri kan

    ReplyDelete
  3. published here read the article look at this website content visit homepage website here

    ReplyDelete
  4. their website g0s64p0v01 replica louis vuitton handbags replica bags wholesale in divisoria r0h09w4c08 replica bags by joy useful source u2s21j0p23 replica bags wholesale in divisoria click now l7j59y2z94 replica bags online replica bags karachi i8z00j3k55

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...